onsdag 11 april 2012

10:51

Igår glömde vi uppdatera ju! Morgonen igår började med lååång sovmorgon, jag fick sova till 10:30, & när jag vaknade låg Alice & Andreas & myste i vardagsrummet :) utsövd mamma, är en glad mamma. Men jag traskade ut i regnet bort till Matilda, drack kaffe & sen gick jag till Willys & handlade.

Andreas åkte iväg till småland på fiskesemester igår.. kommer hem imorn.. Så gårdagen bestod av mamma-drottermys & vi somnade 20.30 & sov till 8.30 idag, va uppe en gång inatt & en gång vid 5 & gav Alice mat, annars har vi sovit gott & myst framför Tintin hela morgonen!

Snart blir det nog en go promenad, sen ska jag försöka flyttpacka lite.. Vi flyttar på fredag & har inte packat NÅGONTING.. :( ångest. Ja. Så alla som kanske skickat sms eller ringt, & jag inte svarat - det är för mycket i mitt huvud nu, & inuti ser det nog ut som en soptipp pga all stress ang flytten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar