lördag 7 april 2012

12:57

Denna veckan har vågen stått relativt stilla.. Men som alla runt omkring mig säger så är det ju mycket vätska man tappar första veckan, & jag har iaf gått ner 1 kg denna veckan, så 5 kg ner sammanlagt! Biggest loser kan ju slänga sig i väggen? Vad håller dom på med liksom.. Desto fetare man är, desto lättare är det att tappa kg.. Dom skulle kunna tappa 5 kg VARJE vecka.. Snart är nog min kropp så pass stabiliserad på den här kosten att jag kan börja träna lite lätt :)

Bubbi ville inte sova inatt, vet inte varför, hon låg & pratade i mörkret & tillslut somnade jag faktiskt.. Hon verkade ju inte ha tråkigt eller vara missnöjd så.. prata på ;) haha. Vi har precis varit ute & promenerat & Alice somnade en stund under sina solbrillor. Nu inväntar vi Fader vår, så vi kan handla lite påskmat & ha det gott resten av dagen. Tur att mycket svensk högtidsmat innebär ägg & fisk! Perfekt för min diet :)

Jag hade ju klätt ut Alice till påskkäring & beställt påskkort som jag skulle skicka till alla våra nära & kära, men fuji har säkert skitmycket att göra under högtiderna (helt förståerligt) så de blir lite sena, men de kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar