måndag 9 april 2012

21:41

Idag va Alice så gnällig & sur att jag blev så trött att jag satte mig ner & grät.. Hon gråter så sällan så när hon väl gör det blir jag så stressad.. & jag har känt mig så jäkla stressad inför flytten & flyttstädning & blablabla.. & mitt sötsug bråkade satan med mig (tänk att man kan bli så jädrans godissugen?! Är jag sockerberoende? haha, kände att jag behövde godis för att få lugna ner mig. Men stod emot. ;P)

Jag slängde ner surfian i vagnen & traskade hem till min mamma & pappa i ösregnet, Andreas jobbade. Alice va överlycklig över att se måmå & måffa, & visade upp hur duktig hon blivit med sina nya uttryck & ljud!

Mina kusiners goa mamma Kerstin hade skickat ett paket till Alice, så jag passade på att hämta det, medans mamma passade Bubbi. Helt otroligt fint handsytt lapptäcke/lekfilt. Sådant konstverk alltså!! & Alice var jätteglad & sprallade runt & tjöt sina små glädjetjut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar