måndag 16 april 2012

flyttstäd & packning

Flyttstädningen är klar & varje gång jag står & flyttstädar tänker jag "ooohh jag skulle anlitat en städfirma!" eller tänker jag "nästa lägenhet ska jag totalrengöra en gång i veckan så blir det kanske inte så mkt att städa när man väl flyttar ut.. Men det blir aldrig som man tänkt sig ändå.

Nu är det klart & jag har gnott & skrubbat badrum & kök med svinto. Med min mammas hjälp. Underbara kvinna!

Nu väntar vi bara tills på onsdag, så att vi får flytta iiin i våran nya! Bubbi & jag har mellanlandat hos mamma & pappa som sagt.. Det funkar, men är verkligen inte roligt.. Saknar att sova jämte Andreas & vara tillsammans allihopa.. Men, detta är snart över & vi får en ny fin lägenhet. & efter inflytt är bara det roliga kvar - inredning :) super!


Lilla lusan sover på mormor & morfars fina lammskinn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar