lördag 12 maj 2012

11:55

Igår kom Alice farfar på besök & ska stanna hela helgen. :)
Vi kom inte i säng förens vid 00.00 & gick upp 06.00 idag när Bubbi vaknade.. Hon håller på att få tand nr.2 & lillan är helt svettig & gnällig & jag fick springa ut i regnet & köpa ipren, så nu sover hon gott. Stackarn, måste göra svinont! :(

Tittar på någon svinkass film på tv & inser va fula bröstvårtor killar kan ha.. Inte bara vi tjejer som borde ha komplex för våra vårtgårdar & allt där till.. Har sett en hel del fula exemplar; bitchs tits på karlar..!

Känner mig lite sådär "innan-mensen-irriterad" & är sugen på massa knepiga saker osv. & nä jag är inte gravid igen! Men jag har redan massa funderingar på nästa barn, Alice lillasyster, för ja, jag känner redan nu att vi kommer att få en flicka till! Inte det att jag inte vill ha en pojke, det hade jag gärna, men jag känner på mig att det kommer att bli en flicka till. När Alice är 3 år ungefär, då är det dags för nästa! Längtar redan!


Min älskade lilla prinsessa & jag :)


1 kommentar:

  1. Nu e jag hemma igen, redo att hänga här och läsa!! Hon e såååå sööööt!!!! Vill bita!! Vill fan käka upp na /klia

    SvaraRadera