måndag 14 maj 2012

14:35


Haft en supertrevlig helg med svärfar på besök! :) Han & Andreas har fixat & donat, satt upp garderoben i sovrummet, tömt Alice rum på skit & lådor, & nu är det klart för inredning! Velar fram & tillbaka hur jag vill ha det där.. vitt, ljust fräscht & tidlöst, eller barnsligt & rosa.. Kluvet.. än sålänge är hon ju så liten att hon sover inne hos oss, & hennes rum kommer användas som gästrum.. Då kanske vitt & tidlöst passar bättre?.. Hmm..

Alice tansebissing nr. 2 är värre & mera plågsam än nr. 1, inatt har hon vaknat & skrikit till flera ggr, och tuggar på allt han kommer över.. Stackars liten :( men den börjar komma upp nu & man ser tendenserna till en ny liten vit tand, så, så fort den ploppat upp lägger sig nog smärtan mer.. 

Som resultat på hennes dåliga sömn inatt har hon sovit i princip hela dagen hitintills.. Jag själv är megatrött men kan inte riktigt komma till ro.. Blir nog tidigt i säng ikväll ist när jag varvat ner & fått gjort allt jag måste få gjort.. sortera tvätt, vika, hänga in.. Inte alls jobbigt egentligen, bara så tråkigt att det BLIR jobbigt!

Kollade igenom mina graviditetsbilder & fick en chock! Herregud va stor jag va.. & jag minns att jag tänkte "tänk så tror folk att jag bara blivit lite fet & inte ser att jag är gravid" tänk att man kan vara så blind, haha.

Haha, tänk att där låg hon, lille bubbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar