fredag 18 maj 2012

18:59

Åh, hade en megatrevlig kväll hos Matilda i onsdags. Vi lagade middag, drack rödvin & pratade, & det var så skönt att för en gångs skull inte behöva tänka på NÅGONTING. Jag ÄLSKAR att vara med min dotter & jag är otroligt hemmakär, men att komma bort, bara några timmar, vara sig själv med en fin vän, det är så otroligt härligt. Det ger så mycket.

Andreas jobbade natt inatt, så jag & bubbi drog hem till mamma i morse så min goding fick sova ut. Alice fick ett par nya jeans & en tunika. Blir lika chockad varje gång jag köper kläder till henne & tänker "men herregud den här är ju jättestor, kan hon HA den?!" men ja.. hon växer ju bara så det knakar.. Snart är hon 6 månader. Ett halvår. Galet. Ibland slår tanken mig.. Att vafan.. det var inte längesedan jag var 18-19, bodde i min etta, festade, gick i skolan osv.. Nu har jag en egen familj, vart har tiden tagit vägen?? Men en sak är säker - jag skulle ALDRIG någonsin kunna gå tillbaka till mitt liv innan jag träffade Andreas. Jag kan inte ens förstå att jag ens har haft ett liv utan honom & Bubbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar