onsdag 9 maj 2012

20.05

Hängig dag.. Bubbi har haft feber hela dagen, & jag har inte heller känt mig kry - så mestadels tid har vi spenderat i sängen, läst sagor & slumrat till i mellanåt. Vet inte om lillan är förkyld, att det har med väderomslaget att göra, eller om det är hennes lilla tand som spökar.. :/ snuffsan! Ska snart gå in i sovrummet, krypa ner jämte henne & sniffa henne i håret. Haha, Andreas va så söt här om natten, jag var uppe på toa & när jag kom tillbaka låg han jämte Alice. (Ja hon sover fortfarande i våran säng efter första matningen på natten..) Så puttade jag lite på honom då jag trodde han råkat rulla över på min sida i sömnen.. Då sa han "kan inte jag få ligga jämte bubbi?.. Hon luktar så gott!" så snuffsigt!.. Älskar att se Andreas & Alice ihop, deras lycka & kärlek. Det går inte att beskriva.

Igår spenderade vi dagen & kvällen tillsammans med Matilda :) mycket mysigt! Gick på bibblan & lånade barnböcker, åt kanelbullar & rundade av kvällen med varsitt glas rosévin. Lyx. Ibland får man! Det hör ju inte till dieten precis, men ja, jag fuskar.. & det får man. Så det så! & HÖR SEN!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar