söndag 27 maj 2012

måndag!

Gud så härligt att värmen börjar försvinna lite.. (jag är nog den enda som tycker det..) i veckan ska det bli runt 14-19 grader vilket jag tycker är helt perfekt.. & promenaderna med Alice blir inte lika omständiga, tycker så synd om henne när hon är så svettig på ryggen.. Man vet inte vad man ska ta på henne & jag oroar mig hela tiden för att hon ska bli överhettad..

Vi har haft Andreas bror (Alice farbror) & hans flickvän på besök.. Jättemysigt! & Alice blir så till sig utav all uppmärksamhet :) Jenny hade sytt två helt underbara små klänningar till Bubbi, jag ska lägga in bild på dem senare idag.

Nu har lillan kladdat med gröten till frukost & jag fick spola av henne i duschen efteråt, vilket hon tyckte var jätteroligt.. Det var dock inte lika roligt att behöva klä på sig efteråt.. lilla nakenfisan! Nu har hon iaf somnat om & jag har passat på att diska & klä på mig själv. När hon vaknar ska vi ut på promenad.

Andreas är i baltak & fiskar över 4 dagar & jag testar på att vara ensamstående mor, tufft.. cred till alla ensamstående morsor där ute.. Ibland undrar jag hur ni ens hinner med er själva.. Jag är glad & tacksam att jag har Andreas.

Min FÖRSTA morsdag var igår.. Kändes jättekonstigt :D Andreas undrade vad jag ville ha utav honom & Bubbi, men jag ville inget ha.. Att få höra att jag är en bra mor (som jag tror alla tvekar över ibland & oroar sig för) betyder mest.. Men jag fick en fin bukett blommor & sedan gick vi en promenad i morgonsolen. Varje sekund tillsammans med min familj betyder mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar