onsdag 23 maj 2012

nu är det nog!

NÄE! Usch det är för varmt, jag gillar det inte alls, inte Alice heller, hon är svettig & jag med.. Hur roligt är det att gå ut när allting klibbar? Svettmustasch, lökringar, klibbigt hår.. Jag förstår inte alls grejen "UNDERBART väder"?! det är hemskt. Däremot kan jag tycka att KVÄLLARNA är mysiga, det är behagligt & fläktar skönt, men dagarna - nej. Jag går bara runt & är bitter & irriterad. Jävla klibbäckel.

Har haft två supermysiga dagar i bohuslän, hälsat på Bubbis farfar, faster & farbror. Verkligen supermysigt! & Alice är så tokglad för sin faster.

1. Alice fina faster Sandra & hennes vovvar Pancho & Gina som pussade på Alice :)
2. Alice & Sandra nere vid örekilsälven


3. Sandra & Alice tittar på Andreas som fiskar
4. Älskling fiskar.
5. Nybadad fis i fasters knä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar